Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.12.2010 14:23 - Битката на блоговете
Автор: vladigeorgiev Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2093 Коментари: 14 Гласове:
10


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Здравейте приятели,

Аз съм тук от едва... има няма... 1, 2, 3, 4...5 дни. Мислех си, както го и правя, тук да публикувам мои мисли, преживявания, хубави песни (според моят вкус, де) и т.н. Днес обаче влязох в един блок, в който прочетох такава помия, че направо не можах да намеря думи да се включа. Пък то, нямаше и защо. Там всеки плюеше всеки, отговаряха си с думи, които надали биха употребили в реалния живот, но...нали е пред компа и никой не те вижда...защо пък да не си практикуваш малко позабравените думи в "изключително богатия си" речник. За мен, това е малко странно, защото си мисля, че блоговете не се за това, но...сигурно се лъжа, сигурно точно тук - в интернет - всеки иска да каже на другия това, което не би се осмелил да каже в реалността. Даже започвам да си мисля, че това е правилно, че по-добре тук да говориш простотии, а не на хората коите те обкръжават и не са ги заслужили...не че тези, на които ги пишете тук - са!

Весели празници на всички!

p.s. Пожелавам на всички приятели тук следното: Говорете каквото си искате, но го правете с усмивка и след публикуването му го...забравете!!! В следвщият си коментар към същата ЛИЧНОСТ изразете (надявам се да можете) положителното си отношение към нея (него).



Тагове:   блог,   битка,   личност,   уважение,


Гласувай:
10



Следващ постинг
Предишен постинг

1. lovepofusion - Много хубаво се изказваш! Всеки ...
29.12.2010 14:35
Много хубаво се изказваш! Всеки търси различни неща..на различни места. За едни това е мястото, на което могат да се докажат..за други - мястото, където могат да признаят неща, които в реалността са невъзможни..и т.н. и т.н... :)
цитирай
2. despinida - Здравей и добре дошъл, vladigeorgiev,
29.12.2010 14:47
мисля, че прибързвеш с изводите си за нашия Блог. Постой тук поне месец-два и ще усетиш духът му. Блог като Блог, има от всичко...хубава и не дотам хубава поезия, проза, писана през деня и такава, писана на нощна лампа - след много алкохол... хумор, коментари, клюкини... Имал си малкия шанс да попаднеш на неправилното място в неподходящ момент...:))
Поздрави !
цитирай
3. vladigeorgiev - Много хубаво се изказваш! Всеки ...
29.12.2010 14:48
lovepofusion написа:
Много хубаво се изказваш! Всеки търси различни неща..на различни места. За едни това е мястото, на което могат да се докажат..за други - мястото, където могат да признаят неща, които в реалността са невъзможни..и т.н. и т.н... :)


Благодаря ти. Желая ти Весели празници на теб и твоето семейство!
цитирай
4. lovepofusion - Аз също благодаря за хубавите по...
29.12.2010 14:53
Аз също благодаря за хубавите пожелания! Надявам се и за теб да е така :)
цитирай
5. vladigeorgiev - Здравей despinida, не ме разбирай ...
29.12.2010 14:54
Здравей despinida, не ме разбирай погрешно - аз не отричам блога (блогогвете на всички), просто споделих едно мое виждане по въпроса с плюенето. Благодаря ти за мнението!

Весели празници!
цитирай
6. joysii - Разсъждавате така защото сте но...
29.12.2010 15:25
Разсъждавате така защото сте новичък .Даже бих казала, че има още да се разочаровате.Много.
Но сменете малко гледната точка.Тогава изведнъж ще забележите,че всъщност всичко си е съвсем нормално.Тук голяма част от присъстващите компенсират някакво поведение.Когато си анонимен или почти безличен - може да си позволиш да си всякакъв.
По този начин човек може много лесно да придобие известен социален опит.Да провокира реакции, да опознава характери...да се забавлява, докато прави всичко това.
Иначе, повярвайте ми, наистина става ужасно скучно.
Така, че, пожелавам Ви - не да Ви е спокойно и пасторално тук, а напротив - да ви затрупат с емоции.
Поздрави и късмет/ще Ви е нужен/.
цитирай
7. vladigeorgiev - Здравей joysii
29.12.2010 15:37
И аз ще съм щастлив да ме затрупате с емоции. И се радвам, че точно ти ми пращаш този коментар. Това означава, че съм абсолютен тъпанар.:):):)
цитирай
8. joysii - :):):):):):):) Споко, не си!
29.12.2010 16:24
:):):):):):):)
Споко, не си!
цитирай
9. vladigeorgiev - Ти направо ме прероди за нов живо...
29.12.2010 17:18
Ти направо ме прероди за нов живот:):):)

Благодаря ти!!!
цитирай
10. panazea - Влади , пиши си !
29.12.2010 17:46
Ще има кой да те оцени !
Честита Нова Година !
Панацея !
цитирай
11. vladigeorgiev - Ще има кой да те оцени ! Честита ...
29.12.2010 17:55
panazea написа:
Ще има кой да те оцени !
Честита Нова Година !
Панацея !


Благодаря ти Panazea, но аз не търся оценки, просто изразявам мнение!
Честита Нова година и на теб, бъдете здрави и щастливи ти и твоето семейство:)
цитирай
12. rpatel - Съжалявам, че си се разочаровал ...
30.12.2010 13:16
Съжалявам, че си се разочаровал така, но ако не избягаш с писъци и поостанеш малко, ще видиш, че има и много страхотни хора с които си заслужава да говориш. Аз, например, съм си намерила една група от готини хора и изобщо не си правя труда да влизам в спорове и не обръщам внимание налазни лични нападки. Глупаво е, да се тормозиш заради разни тролове! Тук сме да се забавляваме, а не да се плюем, нали така?
Честита Нова година! И дано намериш готини хора, защото блога си има и хубавите страни, само трябва малко време да ги откриеш. :-))
цитирай
13. miaa - В блогавете, има какво да прочетеш и да научиш..
30.12.2010 14:27
Намираш виртуални приятели от различни краища на света!
Хубаво е да се забавляваме и да се шегуваме, но всичко да бъде в рамките на нормалното и допустимото!
Щастлива и успешна,Нова 2011 година
цитирай
14. vladigeorgiev - За 12 и 13
30.12.2010 22:30
А бе хора, аз никъде няма да бягам, нито съм разочарован. Та аз си ги знам нещата от живота, просто исках да споделя моето усещане с всички вас:)

Благодаря Ви за загрижеността и Ви желая Весело посрещане на Новата година.

С обич: Влади
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vladigeorgiev
Категория: Други
Прочетен: 64721
Постинги: 65
Коментари: 32
Гласове: 55
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930